torsdag 12 juni 2008

Sol och semester...

...har jag haft turen att ha, så bloggen har inte uppdaterats på ett tag.
Jag har latat mig och njutit av min lilla täppa som jag har pysslat i varje liten stund och nu kommer det lite fler bilder från den. Ser ni den vackra stolen i zink? Den är så vacker både i trädgården och inne på altanen, så ett par stycken har redan flyttat hem till oss. Lekstugan har blivit vit, innan var den gul och den färgen tillhör inte mina favoritfärger precis.

Och nu börjar vi äntligen med söndagsöppet! Från och med den 15/6 till och med den sista helgen i juli har vi söndagsöppet mellan 12.00-16.00.

Jag önskar alla en härlig sommar och på återseende!
Kramar Sylvia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken "lyckost" du är som både arbetar och bor mitt uppi allt det vackra! :-)Fin blogg också med vackra och inspirerande bilder.
Jag kan bara säga grattis! Var in i din affär igår fredag och blev "förälskad" i de vackra ting du har...Exakt min stil.Inredning och blommor mm. i en härlig blandning. Du höll på att duka det vackra bordet med zinkhjärtan mm.Skulle mer än gärna satt mig där och bara njuta!Hade många ideer och vackra tankar på min resa upp till Härjedalen. Kommer absolut bli en av dina stamkunder, lita på det.
Ha det så bra, vi ses i den underbara butiken inom en snar framtid!Söndags öppet en kanon ide!
Kram Carin i H-dalen.

Anonym sa...

Åååå vilken underbar lekstuga. Fantastiskt vacker! Bra att den blev vit, jag gillar inte heller gult.
Skulle gärna besöka din butik... men har lite väl långt att åka.
Kanske någon gång...!
MVH Johanna

hemtrevnad marie sa...

Vad fin lekstugan blev i vitt!!
är inte heller så förtjust i gult...bara cremegult, det tycker jag är fint både ute och inne....
Jag måste besöka din butik i sommar, vi ska upp 14:e-18:ejuli...har du öppet då??
ha det gott!
kram