tisdag 27 maj 2008

Tack!

Tack alla som kom och firade våran jubileumsdag! Tänk att det kom så mycket folk och jag blir så glad att ni kära kunder uppskattar min butik. Här kommer lite bilder och äntligen får ni se min medarbetare Sabine som alltid är lika glad och positiv.
Kramar till henne!

Och nu ska jag äntligen visa lite bilder hemifrån på våran nya uteplats, med grå stenplattor som jag är såååå nöjd med. Jag har grävt och grävt så händerna nästintill blödde men gosse vad jag är kär i den nya trädgården. Japp,här ska fikas varje liten ledig stund i sommar, så sant jag har köpt Leilas nya bakbok!

Snart sol och bak
/Sylvia

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sylvia! Så fantastiskt fint det ser ut att vara på eran nya uteplats! Träffade Sabine igår och jubileumet gick väldigt bra hörde jag! Mycket folk! Kul!

Kram från Lina, din webmaster

NICOLINAS BONING sa...

Men va f-n Sylvia din toka...nu är ju jag med på bild hos dig oxå!!!
Det kanske stämmer det som dom säger på jobbet, att jag är en LINSLUS...skratt...

Vad snyggt det blev med stenläggningen,måste visa mannen i mitt liv hur bra det kan bli av den stenhögen med exakt likadana stenar som vi haft liggandes här i 2 år:-)

Jag förstår att det blir mycket sittande med nybakat och en kaffekopp i handen där;-)

Kram/Birgitta

Lyktor och Tyg sa...

Vilken fin altan, det förstår jag var ett slit. Verkar jättemysig affär, kanske man kan titta in någon gång.

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har skaffat dig! Härliga bilder!

Kramar
Anna & Annelie i Säter

Ida sa...

Hej Sylvia!
Vilken mysig trädgård ni har, verkligen fint med dom gråa stenplattorna och den vita lekstugan... Vill också berömma dig för din fina butik, det är alltid lika mysigt att komma dit, fina saker samt supertrevlig personal!!
Ha det så bra!!
Kram från Ida Mopers