torsdag 8 maj 2008

Vitt & Svart

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag har skickat mail till dig! Skulle så gärna vilja köpa en ring av dig, som jag var inne och kollade sent på lördag...hade förhoppningar om att du skulle ha öppet även på söndag....Vad mycke' snyggt du fått in i butiken!!

hemtrevnad marie sa...

Så kul att hitta din blogg!!!
Visste att denna affär fanns, men har aldrig varit hos dig, då vi bor i Dalsland.
Tipsade några härifrån, som skulle upp förra helgen om din affär , som jag hade läst låg vid stationen.
kul att hitta hit(via smultronstället).
Vi ska upp till sommarn, du kan vara säker på att jag kommer att hänga på dörren, hihi!!
Har du stängt nån period under sommarn??
Ha en härlig pingsthelg!!
Kram

Elin - Ett Hem sa...

Åååhhhh, varför har jag inte varit in i din butik nån av de gångerna jag varit på besök hos svärmor i Mora?! Detta är ju ett måste nästa gång vi åker upp.

Om butiken är lika fin som bloggen Din så kommer jag vara en fattig dam den helgen!;)

Ha en fortsatt solig helg!

Fia sa...

Hejsan! Du har ingen sida man kan handla på nätet ifrån?? Skulle så gärna vilja köpa massor med grejor men bor så långt ifrån..

MVH
Sofia

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Va kul att du har en blogg, har undrat om du har en hemsida eller ngt! Var hos dig för någon vcka sen och köpte den finfina backen som jag visar i min blogg just nu ;) och så köpte jag teet jordgubbar med mjölk!Nu ska ja kikade vidare, hittade hit via jordgubbar med mjölk bloggen! Kram!