torsdag 19 juni 2008

Önskar alla en GLAD midsommar med nubbe och sill!!!

I butiken har jag dukat en inspirationsdukning till sommarens fester, kalas,bröllop och dop. Behöver du tips och ideer så hjälper jag dig gärna! Det finns tusen sätt att variera en dukning på och just nu finns det så mycket som går att ta ute i naturen.

Min familj är bortbjuden till min kusin på midsommarmiddag och jag drog lotten att göra efterrätten. Jag ska prova ett nytt recept ur Leilas bakbok, en kolapaj. Recept och bilder återkommer jag med så fort jag har smakat på den. Jag hade tänkt gå igenom hela bakboken och sen får jag hoppas på att vassen är riktigt hög där jag ska bada i sommar!

Kramar Sylvia

3 kommentarer:

Siv sa...

Hej Sylvia!
Att du har en fin och mysig butik i en annorlunda miljö kan vi intyga!
Vi var på besök hos dig den 14 juni när du var i full färd med att fästa stegen, ovanför det vackert dukade bordet, i taket. Det ser ut att hålla bra *ler*.
Önskar dig en skön och varm sommar gör Siv och Lena/Västerås.

Carin sa...

Vad vackert bordet blev med de fina stolarna och det "lilla rummet" mycket trivsamt och ombonat!
Kommer och handlar av dig i sommar!
Ha det så bra!
/Kram från Härliga Härjedalen

Målargården sa...

Härliga stolar du har i din butik. Hoppas ni hade en härlig midsommar och att kolapajen blev bra./ Kram Eva-Mari