måndag 24 november 2008

Äntligen är det snart advent!

Idag så kan jag stryka iallafall en sak på min att göra lista och det är att baka lussebullar. Som vanligt när man har bakat måste man ju smaka en , två , tre bullar minst för att konstatera att de inte har blivit torra. Min kära dotter hjälpte till och det slutade med att hon vred upp hastigheten på bakmaskinen så det sprutade lös lussedeg över hela köket. Mamman blev jätteglad.

Men nu tänkte jag visa er lite nya bilder för nu är det verkligen jul hos Slott & Koja kan jag lova. Vackra blommor har fyllt upp hela butiken så nu måste ni kika in och få lite julinspiration.

Vi ses, Sylvia

1 kommentar:

Vickans vita ting sa...

Ha ha, vad härligt det låter med lussebak tilsammans med barn! Jag och min son ska baka i veckan, blir spännande att se vad som händer då :) Du har så otroligt mycket fint i din butik, jätteroligt att smygkika emellanåt! Ha en skön första advent/ Viktoria