lördag 8 november 2008

Jul, jul strålande jul

Gissa vad jag har gjort de senaste veckorna? Jo, packat upp julsaker så klart och gosse vad mycket mums det har kommit till butiken nu! Det är tyvärr därför som ni fått vänta alldeles för länge på ett nytt inlägg men nu kommer det istället massor med nya bilder som ni kan hålla tillgodo med. Kom ihåg att i december så har vi söndagsöppet igen, öppettiderna återkommer jag till senare.

Ja, jag har äntligen fått de efterlängtade zinkhusen och massor, massor med andra underbara zinksaker till jul så att pysslandet kommer verkligen att vara på topp. Julen är min absoluta favorittid i butiken, tänk alla lökväxter och mossa som man kan plantera i varje liten ledig vrå! Är det någon gång som man inte kan få nog av allt som blänker och glittrar så är det när det är JUL.

Jag lovar att inte dröja lika länge med nästa inlägg så på återseende
Sylvia

Inga kommentarer: