torsdag 11 september 2008

Välkommen in i vårt kök!

Välkommen kära du till herr Jansson och hans fru (och det är ju jag).Den här veckan tänkte jag släppa in er i vårt kök. Det stora skåpet älskar jag, det är ju inte så praktiskt men det är iallafall snyggt! En gång i tiden så var det avlutat som alla våra andra möbler vi äger men nu har alla skåp, sängar och skänkar drabbats av "vitsjukan". Jag glömmer aldrig när jag tog första penseldraget på det här skåpet, det var liksom lite heligt och mycket krusiduller att måla. Men när jobbet var gjort så blev jag helnöjd, som med alla andra möbler som jag har gått lös på.

Som nog de flesta har förstått när ni har gått in i min butik så är min färgskala lika vit, grå och svart hemma som på Slott & Koja. Men nu ska det bli lite färg. Lila ska få bli accentfärg hemma hos oss i höst. Ja, nu har ni fått göra en liten kik hemma hos familjen Jansson, det kommer mera!

Kramar Sylvia

Inga kommentarer: