torsdag 19 november 2009

Man kan väl få ändra sig.....................

Ja,jag vet att jag har sagt att jag aldrig ska ha röda julsaker.......
i butiken,men man kan väl få ändra sig !!!!



ljuvliga kuddar i linne...299.-

söta hjärtan i rutigt och med god jul text...69.- 79.-
rumsgranen är underbar,passar allergiker...........249.-


söta stjärnor att binda mossa eller ris runt 59.- lackljus 69.-paret

en titt på det röda rummet.........mysigt................

äkta julstjärna på stam...från 249.-

vackra kulor i rött från 39.-......................
TOLIX är här både pall och stol i vitt och grått.............

theburk i plåt........169.-

kaffeburk i plåt ....199.-


ja,det var allt för den här gången.....syns snart igen....sylvia










3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med lite röda saker till julen! Vi ses, Lina

Mina dagar sa...

Hoppas jag kommer till Mora snart så jag kan komma in och botanisera bland alla dina fina saker:)

Anonym sa...

Hej Sylvia! Hur har du öppet under 1:a advent?!