torsdag 20 augusti 2009

Härliga veckor med härlig familj !!!










Nu har jag kommit hem från semester och inköp !!! Va härligt det är att bara skrota runt och se allt vackert i Sverige.Den här tiden som man får med sin familj ger mig ny energi så nu kavlar jag upp ärmarna ,och ser fram emot att packa upp nya varor !!!Det har redan kommit en leverans som jag beställde i Danmark,och nästa vecka har jag blivit lovad att det ska komma mer !!! Nu börjar våra nya öppettider onsdag-fredag 12-18 lördagar 10-14 så ni är alla välkomna då !!! Imorgon ska jag ta lite bilder på den nya som kommit in, så kika snart in igen Sylvia

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Jättefina bilder från er semester :-)

Vi har kollat runt massor på olika husvagnar men inte riktigt hittat den perfekta ännu :-)
Men jag hoppas den snart står där och skiner mott oss.

Ha det bäst

kram Lisbeth

Anonym sa...

Eftersom jag vet att du precis som jag älskar Villa Collection och jag har tidigare köpt två stora sovrumslampor av dig som du skickade ner till mig i Stockholm, så bestämde jag mig för att höra med dig om du möjligen har köpt in den vackra stora järnklockan från dem också nu?

Du vet säkert vilken jag menar. Den är med i katalogen på nätet och har romerska siffor.

Om ni har den så är jag jätteintresserad av att få veta vad den kostar?

Mvh/Malin