onsdag 10 juni 2009

Lite bilder från våran lilla täppa !!!!!

Jag längtar efter värmen nu !!!!Passade på att ta lite bilder ute när solen sken .
För mig är det verkligen avkoppling att påta i trädgården, sätta lite frön och gräva en till grop i rabatten !!!När jag väl började att intressera mig för trädgården,så vill jag göra något nytt varje år.
I år så hittade jag en gammal skottkärra som får ställa upp att bli förvaring till lite vita pelargoner och hänglobelia !!! De gamla ballongvisparna från våran förra husvagnssemester kommer till sin rätt i kryddbaljan !!!En stooor gammal kaffepetter får ta hand om minipenseerna i år !!! Vem sa att gamla loppissaker är skräp ???Inte jag !!!! sylvia












1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka läckra bilder! På både gammal skottkärra och kaffepanna!

Har just varit ut på en tillfällig "extrturné" och satt upp tidtabeller för Sj's räkning på samtliga stationer efter Siljansbanan och självklart stod jag länge och väl och gluttade in och suktade in i din vackra butik! Så himla mycket fint du har, en butik man blir köpsugen i! Vackra skåp, soffor, lampor och den där sängen intill dörren, är den i järn? Mycket fin. Och alla läckra träskor, såna jag gjorde reklam för häromdagen i min blogg...

En dag ska jag sikta in mej på en dag under normala öppettider, så jag får kika in på riktigt!

Regniga hälsn Mari.