tisdag 5 maj 2009

Vem älskar inte............................

PELARGONER......................................

........i Sundborn har de alltid prytt många fönster.......................


..........och rutiga dukar hör liksom till...............

Det är flera kunder till mig som sagt.....:-Vet du ,jag har inte gillat pelargoner förut,
men nu vill jag ha dom ÖVERALLT..........................


Och så är det med pelargoner tycker jag,har man väl fått smak på en så vill man
ha fler, precis som med nybakta bullar!!!!!!
I butiken finns mårbacka stora ,ROSA för 99.- /Sylvia


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder!
Och vad fyndigt du fick ihop det!
Roligt att du har börjat lägga in
mer i bloggen, längtar efter att
få se mer!
Bra jobbat, Sylvia!!!

Vickans vita ting sa...

Vad härligt att få lite livstecken från dig! Hur går det med webbshopen? Blir det ngn? Hoppas det! Kram till er/ Vickan

NICOLINAS BONING sa...

Skitsnygga bilder...och färgerna är superduperhärliga!!!

Kul med lite nytt när man kikar in här på bloggen;-)

Kikar in i morgon hos dig (IRL),och då hoppas jag att det finns någon blomma kvar till mig och mitt köksfönster.

Hälsningar Birgitta