torsdag 9 april 2009

Nu har det kommit...

...vita krukor i olika former och storlekar!!! Vackra brädor med handskriven text och små blompinnar att sticka i krukor med olika budskap.Gamla möbler, shabby målade med årtal och texter står och ståtar i butiken och här finns bara ett exemplar av varje så man kan verkligen bli ensam om en möbel.

Och om ni vill spilla på PÅSK, valfri dryck med eller utan alkohol, så kommer det in 9 olika vaxdukar från HIMLA att välja mellan den här veckan!!!

Jag önskar alla en GLAD PÅSK med fint väder och god mat, vill ni komma till butiken ifall att ni har en liten lucka mellan måltiderna och solandet så har vi öppet:

SKÄRTORSDAG 10-18
FREDAG STÄNGT
LÖRDAG 10-15
SÖNDAG STÄNGT
MÅNDAG STÄNGT










4 kommentarer:

Anneli sa...

Ah, vad fint Sylvia. Kul med lite nytt, snart kommer jag hem och shoppar. Skyltarna ar speciellt fina tycker jag.

Kram fran Japan

Vickans vita ting sa...

Åh så mycket fint du fått in! Blev såå sugen på skyltarna... Lite för lite att beställa av dig eller? Lånar den fina bilden & lägger den på min blogg, hoppas att det är ok? Hälsningar från Västerbotten :)

Anonym sa...

hejsan, vilken fin butik. Bor i värmland och undrar om skyltarna, vilket märke är det är? går de att beställa av dig?

kram ulla

slott och koja sa...

Hej
Kul att ni tycker om skyltarna!!!
De små blompinnarna kostar 99.- och finns med olika texter,om ni vill kan jag skicka per post ring till butiken 0250-94520