lördag 23 augusti 2008

Nu är vi hemma från Formland

Tyvärr så får man inte fota där men vi har redan fått höstens frestelser därifrån. Titta själv på bilderna så förstår ni. Tänk dig själv att du går i ett hav av inredning och huvudet vrids än till höger än till vänster hela tiden. Så är det att gå på Formlandsmässan. Och ja, vi har köpt massor av fina saker och hittat flera underbara leverantörer så nu är det bara att frossa i allt nytt.

Den här veckan har det kommit 4 pallar med nya varor bla ett stort, svart, vackert skåp som ni får se nästa vecka. Vi har fått in underbart handdrejat porslin i färgen plommon som senare även kommer i svart och vit randigt.

Så kära kunder och bloggvänner, ursäkta röran som är i butiken just nu men jag och Sabine jobbar på att få allt i ordning så snart som möjligt.

Värk i fötter men ack så lycklig
Sylvia













6 kommentarer:

Tusenfröjd sa...

Jag har oxå varit på Formland ochmanblir helt snurrig efter några dagar där... Men du, de där snygga plommonfärgade stora kopparna, var hittade du dem? De har jag helt missat... ha en fortsatt underbar dag/ Liv

Karin Krut sa...

Det ser jättehärligt ut :) Jag förstår att du känner dig omtumlad efter en sådan maratonmässa :)
Ha en skön helg
Karin

Lyktor och Tyg sa...

Hej
Va fina de randiga muggarna är!
Jag skulle också vilja ha en butik, mycket jobb förstår jag med roligt med alla saker.
kram Kristina

Trollmor sa...

Ok på lördag kommer jag till butiken, om vi hinner så långt norrut innan ni stänger!

*hoppashoppashopas*

Trollmor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Trollmor sa...

Jag haaann!!! o så mycke fina saker! Fick ju nöja mej med en korg, hade gärna handlat mer, men det fick inte plats i bilen...

=)